نیروگاه جدید ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی   در لرستان احداث می شود

فتاح گفت: آمادگی برای احداث نیروگاه جدید ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در لرستان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، پرویز فتاح در آیین افتتاح واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد اظهار داشت: این نهاد در صورت تامین شرایط  مورد نیاز ، آمادگی احداث نیروگاه جدید ۵۰۰ مگاواتی را در لرستان دارد.

 

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه احداث نیروگاه لرستان، یک کار فنی و تکنولوژی بسیار خوب و کاملا ایرانی است، نباید مردم را از آن محروم کنیم، افزود: باید اجازه داد اقشار مختلف از مجموعه دیدن کنند تا امید افزایش یابد و مردم از این سرمایه گذاری سنگین و خدمات نظام مطلع شوند.

 

وی تصریح کرد: شاید در مواردی که مردم نارضایتی دارند به دلیل این است که مسئولان به وعده های خود عمل نکرده اند در حالیکه مکتب ما مکتب عمل صالح، درست و به نفع مردم است.

 

وی با تاکید بر عدم بهره برداری طرح‌های «زودرس» اضافه کرد: نیروگاه خرم آباد دغدغه و اولویت بود که این سرمایه گذاری سنگین در وضعیت اقتصادی امروز برای مردم استان صورت گرفت.

 

فتاح در مورد اشتغال این نیروگاه گفت:  استخدام نیروهای بومی متخصص تاکنون رعایت شده و می شود.وی افزود: بنیاد مستضعفان برای سه فاز نیروگاه لرستان ۱۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده و با ایجاد نیروگاه مشابه دیگری موافق است اما تکرار این بستر ، نمنوط به  تایید آب  منطقه ای داردکه به  منابع آب زیرزمینی خسارت واردنشود.

 

فتاح گفت: در تحریم‌های شدید علیه کشور، کارستانی در حوزه طرح های نیروگاهی شده و امروز کار اقتصادی مبارزه و جنگ با آمریکا است و این چرخه سازندگی برای استقلال کشور ادامه دارد.

 

کد خبر 1268245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha