یادواره اولین شهید رسانه خراسان جنوبی برگزار می شود

مسئول گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران خراسان جنوبی گفت: اولین یادواره شهید «محمدرضا فرهادی» شهید خبرنگار استان شنبه (۶ خرداد) در بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مسئول گروه جهادی شهید فرهادی خبرنگاران خراسان جنوبی به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: اولین یادواره شهید فرهادی شنبه (۶ خرداد) با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر، جامعه رسانه ای و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بیرجند و با همت گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری رسانه یاران برگزار می شود.

 

مهدی کاظمی فرد با بیان اینکه سخنران محوری این یادواره «صفار هرندی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از راویان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: در این مراسم ضمن تجلیل از خانواده شهید، برنامه های فرهنگی و روایتگری دفاع مقدس و جنگ نرم پیش بینی شده است.

 

وی، ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه اهالی رسانه برای حضور در این مراسم و بزرگداشت شهید محمدرضا فرهادی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید را از برنامه های جانبی این یادواره برشمرد.

 

کاظمی فرد با اشاره به فعالیت‌های گروه جهادی شهید فرهادی عنوان کرد: گروه جهادی شهید فرهادی از سه سال پیش با همراهی خبرنگاران و اهالی رسانه فعالیت خود را شروع کرده و تاکنون فعالیت های متنوع در حوزه اطلاع رسانی، جهاد تبیین و اجتماعی عام المنفعه داشته است.

 

گفتنی است، شهید محمدرضا فرهادی پنجم خرداد سال 65 در منطقه عملیاتی فاو در رقابت با همرزمان شهیدش نمره قبولی گرفت و مُهر شهادت و سعادت بر کارنامه زندگیش ثبت شد. او تنها پسر خانواده فرهادی بود که با وجود سن کم دفاع از دین و کشور را بر دل مشغولی های جوانی برگزید و مادرش را به رضایت حضرت زهرا«س» امیدوار کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1268249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha