ظرفیت های خالی بیلبوردهای تبلیغاتی به مباحث فرهنگی اختصاص یابد

رضوی با اشاره به وجود تابلوها و بیلبوردهای خالی در سطح شهر سرایان گفت: این وضعیت زیبایی و پویایی را از سطح شهر کاسته و این ظرفیت خالی باید در خدمت مباحث فرهنگی شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سرایان، سید یاسر رضوی -فرماندار سرایان- امروز دوشنبه (۱ خرداد) در جلسه شورای فرهنگ عمومی سرایان با محوریت تدوین سند جامع فرهنگی شهرستان با اشاره به تعیین اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی، بر ضرورت تشکیل کارگروه پنج گانه توسط دستگاه متولی گفت: هر کارگروه باید روی یک اولویت از اولویت های پنجگانه فرهنگی کار مطالعاتی انجام داده و از نظرات نخبگان و صاحب نظران بهره گیری کند.

 

وی ادامه داد: اگر دنبال تحول و پیشرفت همزمان امور فرهنگی در شهرستان هستیم راهش ورود کارشناسی شده با استفاده از نظرات نخبگان و صاحب نظران با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه فرهنگ است.


فرماندار سرایان با اشاره به وجود تابلوها و بیلبوردهای خالی در سطح شهر گفت: این وضعیت زیبایی و پویایی را از سطح شهر کاسته و این ظرفیت خالی با در خدمت مباحث فرهنگی شهرستان  قرار گیرد.

 

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا- امام جمعه سرایان- هم بر لزوم معرفی هرچه سریع‌تر مدیر فرهنگ و ارشاد این شهرستان تاکید کرد.

 

وی بر شناسایی اولویت های فرهنگی شهرستان در راستای تدوین سند مهندسی فرهنگی شهرستان تاکید کرد و از نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی شهرستان خواست با برپایی کارگروه‌های فرهنگی و بهره گیری از توان و ظرفیت نخبگان و معتمدین، شورای فرهنگ عمومی را یاری دهند.

 

درپایان جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون اولویت‌های فرهنگی شهرستان، با نظر اعضا یکی از فرهیختگان شهرستان به عنوان عضو شورای نظارت بر نامگذاری شهرستان انتخاب شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1268258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha