پیکر شهید «بادامکی» ۲ خرداد در قاین تشییع می شود

نوفرستی گفت: پیکر شهید مدافع امنیت شهید استواریکم «حسن بادامکی» شهید حادثه تروریستی سراوان فردا سه شنبه (۲ خرداد) در زادگاهش شهرستان قاین تشییع می شود.

ابوالفضل نوفرستی -مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در حمله ناجوانمردانه اشرار و معاندان در شامگاه (۳۰ اردیبهشت) و تلاش آنها برای ورود به کشور، که با مقاومت مرزبانان دلیر برجک مرزبانی «مزه سر» هنگ مرزی سراوان روبه رو شدند، پنج تن از مرزبانان ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

وی افزود: یکی از شهدا به نام شهید حسن بادامکی ساکن شهرک هاشمیه قاین استان خراسان جنوبی است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته پیکر شهید امنیت امروز وارد استان می شود، افزود: پیکر این شهید امنیت، فردا سهشنبه (۲ خرداد) با حضور برخی مسئولان استانی و مردم ولایتمدار شهرستان قاین تشییع می شود.

 

وی تاکیدکرد: درگیری و به شهادت رساندن سربازان این مرز و بوم جزو نقشه استکبار جهانی است چراکه استکبار جهانی با مشاهده موفقیت جبهه حق به دنبال توطئه و تحت الشعاع قرار دادن این موفقیت ها است.

 

نوفرستی یادآورشد: به شهادت رساندن سربازان امنیت نیز توطئه و نقشه دشمنان به خصوص استکبار جهانی است و این شهدا برای حفظ امنیت جان در کف اخلاص نهاده و به شهادت رسیدند.

 

به گفته وی شهید بادامکی متأهل و دارای یک فرزند خردسال می باشد.

 

 

کد خبر 1268277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha