بقاع متبرکه قطب فرهنگی کشور هستند/ این اماکن نیاز به حمایت دولت و مجلس دارند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه بقاع متبرکه به تعبیر مقام معظم رهبری قطب فرهنگی کشور هستند، گفت: این اماکن نیاز به حمایت مجلس و دولت در بعد سخت افزاری و نرم افزاری دارند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر تجهیز، توسعه و بازسازی بقاع متبرکه و امامزادگان گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان به تعبیر مقام معظم رهبری قطب فرهنگی کشور هستند. این قطب های فرهنگی نیاز به حمایت و توجه دارند. در بحث نرم افزاری و سخت افزاری باید به آنها کمک شود و مورد حمایت جدی مجلس و دولت قرار گیرند.

 

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی این فضاها گسترش پیدا می کند به طور طبیعی زمینه حضور بیشتر مردم در محیط های فرهنگی نیز بیشتر می شود. وقتی مردم در فضای فرهنگی حضور پیدا کنند قطعا از برخی آسیب ها و فسادها نیز به دور خواهند بود. فضای معنوی باعث ارتقای مذهب، دانش و بینش افراد جامعه می شود.

 

 

وی تاکید کرد: ما باید توجه داشته باشیم که بقاع متبرکه بهترین فرصت ها برای استفاده مطلوب از اوقات فراغت محسوب می شود. متولیان امر برای بازسازی و توسعه این اماکن باید تلاش کنند چرا که کار در این زمینه یعنی اینکه ما فعالیت های فرهنگی و دینی را تقویت کردیم.

 

 

کد خبر 1268319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha