چهاردهمین کنگره «پیشگامان پیشرفت» فردا آغاز به کار می‌کند

چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «جوانان و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» فردا سه‌شنبه ۲ خرداد ماه آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان:‌ چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با هدف تلاش برای مشارکت حداکثری دانشجویان و جوانان فعال در انديشه‌ورزي پیرامون الگوی پیشرفت کشور و فرآیند تدوین و تحقق آن، روز (سه‌شنبه 2 خرداد) آغاز به کار می‌کند.

ظرفيت‌سازی برای مطالبه و اجرای الگوی اسلامی ايرانی پيشرفت توسط نسل آينده‌ساز جامعه، كمک به همگانی كردن و ترويج گفتمان پيشرفت در بين جوانان و دانشجویان، فعال‌سازی ظرفیت‌های بالقوه جوانان و دانشجویان کشور و دعوت از آنهان برای تولید آثار علمی و هنری با موضوع پیشرفت و  جهت‌دهی به تولیدات و آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان كشور در زمينه پيشرفت و ارزيابي و ارتقاء مداوم آنها از اهداف برگزاری این کنگره است.


در این کنگره یک روزه متخصصان در خصوص مباحثی چون، نقش جوانان در شکل‌گیری و تعمیق گفتمان پیشرفت، نقش جوانان در مطالبه و هموارسازی مسیر پیشرفت، مسئولیت جوانان و نخبگان جوان در تحقق ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی الگو، بایسته های تبدیل الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عزم ملی بحث و تبادل نظر می کنند.


ظرفیت ها و چالش‌های گفتمان‌سازی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، مشارکت مردمی و اجماع نخبگانی در اجرای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تجارب ملی و جهانی در اجرای الگوها و. برنامه های توسعه و  آسیب‌شناسی روند اجرای برنامه‌های توسعه کشور از دیگر محورهای چهاردهمین کنگره پیشگامان پیشرفت به شمار می رود.

 

گفتنی است:‌ کنگره پیشگامان پیشرفت از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه  دوم خرداد از طریق نشانی www.kpip.ir و يا 14th.kpip.ir به صورت برخط آغاز به کار می کند.
 

کد خبر 1268352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha