تلاش دشمن برای غفلت و فریب انسان‌ها/خود را موظف می‌دانم آزادی حقیقی را برای جوانان تبیین کنم

هوشینو با اشاره به تلاش دشمن برای غفلت و فریب انسان‌ها، گفت: قبل از مسلمان شدن سبک کاذب «زن، زندگی، آزادی» را تجربه کردم اما در اسلام، آزادی حقیقی را یافتم و خود را موظف می‌دانم آزادی حقیقی را برای جوانان تبیین کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه هوشینو- بانوی مسلمان ژاپنی - امروز (۱ خرداد) در دیدار با امام جمعه قهستان اظهار کرد: من در سرزمین کفر به دنیا آمدم اما از روی کنجکاو تحقیق کردم و خداوند خیلی به من لطف کرده که به مسیر اسلام هدایت پیدا کنم.

 

وی با اشاره به اینکه من محصول تبلیغات ضد اسلام و تشیع هستم، افزود: من قبل از مسلمان شدن سبک کاذب «زن، زندگی، آزادی» را تجربه کردم اما در اسلام آزادی حقیقی را یافتم و خودم را موظف می‌دانم به عنوان کسی که این زندگی را تجربه کردم آن را برای جوانان تبیین کنم با توجه به اینکه دشمنان انسانیت تلاش زیادی می‌کنند که انسان‌ها غافل بمانند و فریب بخورند.

 

هوشینو بیان کرد: امیدواریم روزی از طریق ملت ایران، انقلاب اسلامی را بشناسند و حقیقت دنیا و آخرت برسند.

 

حجت الاسلام راستگو- امام جمعه قهستان در این دیدار گفت: مردم این منطقه در هشت سال دفاع مقدس ۱۲۰ شهید و تعدادی زیادی جانباز و آزاده تقدیم نظام اسلامی کردند و مردم این قهستان ولایی و و پای آرمان‌های انقلاب هستند.

 

وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی در این منطقه مرزی، گفت: امروز امکانات بسیار خوبی در روستاها داریم و از نعمت برق، آب، تلفن و گاز برخوردارند.

 

 

 

 

کد خبر 1268366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha