دشمنان در تلاش برای تاثیرگذاری بر روی دختران مسلمان ایرانی

هوشینو با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تاثیرگذاری بر روی دختران مسلمان ایرانی هستند و نباید به آنان اجازه دهید تا در نقشه های خود موفق شوند، گفت: دختران ایرانی باید به الگوهای فاطمی و زینبی تبدیل شوند و نمونه درستی برای جهان و جهانیان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه هوشینو-بانوی مسلمان ژاپنی- عصر (۱ خرداد) در اجتماع بانوان بیرجند تحت عنوان «دختر ماه» اظهار داشت: ۱۸ سال است که با قرآن و اسلام آشنا شدم و این سرزمین خجسته را انتخاب کردم.

 

وی ادامه داد: هیچ گاه جواب سوالات خود را در آیین هایی که می شناختم پیدا نکردم و متاسفانه سیاه نمایی بسیاری از مسلمانان وجود داشت و برای این موع هزینه های بسیاری کرده بودند و این موضوع سبب شد تا به مهم بودن اسلام پی ببرم.

 

هوشینو با بیان اینکه در رسانه های غربی تصویری مناسب و واقعی را از زنان مسلمانان نشان نمی دادند، افزود: رسانه های غربی به دنبال این بودن که زنان مسلمانان را محدود نمایش دهند اما اسلام برای زنان جایگاه بالایی قائل است و دریافتم که یک زن مسلمان هنگام ازدواج، دین همسر خود را کامل می کند و زنان و مادران در اسلام بسیار محترم هستند.

 

بانوی مسلمان ژاپنی بیان کرد: برای تقویت زبان انگلیسی خود به کشور آمریکا که به ظاهر سمبل تمدن و آزادی بود سفر کردم اما در این جامعه تبعیض نژادی بسیاری وجود داشت اما در اسلام تبعیض نژادی وجود ندارد و در قرآن آمده که تفاوت نژادها از نشانه های عظمت خداوند است.

 

وی ادامه داد: در اسلام، انسان های مختلف با نژادهای گوناگون بایکدیگر متحد هستند و تنها ملاک برتری انسان ها از منظر اسلام، تقوا و ایمان آنان است و توانستم با قرآن کریم به جواب تمام سوالات خود دست پیدا کنم.

 

هوشینو با اشاره به اینکه در ژاپن پس از مسلمان شدن بسیار تنها بودم، ادامه داد: آن قدر احساس تنهایی داشتم که تصمیم گرفتم پیامبر گرامی اسلام(ص) را به عنوان پدر معنوی خود انتخاب کنم و به همین دلیل نام فاطمه را برای خودم انتخاب کردم تا برایم پدری کنند.

 

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی با اشاره به اینکه قانون پوشش مناسب در بسیاری از کشورها وجود دارد، افزود: از ابتدای تاریخ بشر بحث پوشش مناسب مورد توجه بوده است و این پوشش بافطرت انسان سازگاری دارد و با انتخاب این نوع پوشش هیچ مشکلی نداشتم.

 

وی عنوان کرد: در اسلام توانستم به زن، زندگی و آزادی حقیقی برسم و جایگاه دختران در ایران با سایر کشورها بسیار متفاوت است و دختران در این از جایگاه خاصی برخوردار هستند چرا که رسالت مهمی بر عهده دارند و رسالتشان این است که مربی انسان ها شوند.

 

هوشینو در پایان تاکید داشت: بیگانگان این موضوع را نشانه گرفته اند و به دنبال تاثیرگذاری بر روی دختران ایرانی هستند و نباید به آنان اجازه دهید تا در نقشه های خود موفق شوند و دختران ایرانی باید به الگوهای فاطمی و زینبی تبدیل شوند و نمونه درستی برای جهان و جهانیان باشند.

 

 

کد خبر 1268399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha