پراکنده‌کاری آفت فعالیت‌های قرآنی در مساجد/ لزوم معرفی مسجد به‌عنوان مرکز فعالیت‌های قرآنی

عزیزی نیا گفت: برگزاری مداوم و مستمر برنامه های قرآنی می تواند مسجد را به عنوان مرکز فعالیت های قرآنی در جامعه معرفی کند.

حسن عزیزی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: فعالیت های قرآنی، مسابقات و محافل قرآن در مساجد زمینه گرایش اهالی و بچه های مسجد به سمت قرآن را روزافزون تر می کند.

 

مسئول دارالقرآن بسیج جهرم بر فعالیت مستمر قرآنی در مساجد تاکید کرد و افزود: برگزاری مداوم و مستمر برنامه های قرآنی می تواند مسجد را به عنوان مرکز فعالیت های قرآنی در جامعه معرفی کند.

 

وی نقش پایگاه های بسیج در ترویج فرهنگ قرآن کریم را موثر دانست و اظهار کرد: پایگاه های بسیج با فعال شدن دارالقرآن ها پویایی بسیجیان در زمینه قرآنی را مهیا و با برگزاری کلاس های مختلف در رشته های متنوع قرآن کریم در تقویت فرهنگ قرآنی و گسترش آن در جامعه بیش از پیش نقش آفرین شده اند.

 

عزیزی نیا ادامه داد: البته پایگاه ها باید در فعالیت های قرآنی خود از پراکنده کاری دوری کنند چرا که عدم تمرکز بر یک بخش آفت اینگونه فعالیت ها است.

 

وی اضافه کرد: فعالیت در تمام زمینه ها و رشته ها به صورت پراکنده و بعضاً نبود افراد متخصص در هر رشته منجر به عدم تمرکز و در نهایت بی نتیجه ماندن تلاش ها می شود.

 

این حافظ کل قرآن کریم تاکید کرد: دوری از پراکنده کاری و تمرکز بر یک یا دو رشته در پیشرفت و استمرار فعالیت های قرآنی موثر بوده و خروجی مطلوبی را در بر دارد.

کد خبر 1268452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha