اعتراض فعالان مسلمان نسبت به نمایش فیلم ضد اسلامی در «بیرمنگام»

فعالان مسلمان نسبت به نمایش فیلم ضد اسلامی و متعصبانه «داستان کرالا» در «بیرمنگام» اعتراض کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lbc»، فعالان مسلمان  نسبت به نمایش فیلم ضد اسلامی و متعصبانه «داستان کرالا» در «بیرمنگام» اعتراض کردند.

 

نمایش این فیلم در حالی که کارکنان با معترضان برخورد می کردند، برای لحظاتی متوقف شد.

 

فیلم هندی «داستان کرالا»، داستان مردم هندو و مسیحی در ایالت کرالای هند را روایت می کند که توسط گروه تروریستی دولت اسلامی به خدمت گرفته می شوند.

 

این فیلم که قصد دارد نشان دهد هزاران دختر اهل کرالا به اسلام گرویده و مجبور به پیوستن به داعش در غرب آسیا شده اند، اعتراض‌های شدیدی را در هند برانگیخت.

 

 در تریلر منتشر شده از این فیلم اینطور نمایش داده شده است که دختران هندو و مسیحی توسط دوستان مسلمان خود اغوا می‌شوند تا دین اسلام را بپذیرند و مجبور به پیوستن به داعش می شوند.

 

مسلمانان این فیلم را اسلام‌هراسانه می‌دانند و می‌گویند که این فیلم تبلیغاتی برای حزب حاکم «بهاراتیا جاناتا» در هند است که به دلیل رفتارشان با اقلیت مسلمان در این کشور مورد انتقاد قرار دارند.

 

در ویدئوی 10 دقیقه‌ای اعتراض فعالان مسلمان نسبت به نمایش فیلم «داستان کرالا»، صدای آقای افسر شنیده می شود که می گوید: این فیلم دروغ است. این فیلم ساخته شده است تا ما را از هم جدا کند. ما سال ها با هم زندگی کرده ایم و نارندرا مودی می‌خواهد مسلمانان را از دیگران جدا کند.

کد خبر 1268465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha