نمایشگاه عفاف و حجاب در شیروان دایر شد

مدیر حوزه علمیه خواهران آیت الله حکیم(ره) شیروان گفت: به مناسبت سالروز ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها و روز دختر، نمايشگاه عفاف و حجاب در محل کوهستان پارک شیرکوه این شهر برپا شد.

 شهناز همتی- مدیر حوزه علمیه خواهران آیت الله حکیم(ره) شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه از امروز سه شنبه سوم خردادماه به مدت یک هفته صبح و عصر برای بازدید عموم علاقه مندان دایر خواهد بود.

 

وی بیان کرد: این نمایشگاه شامل پنج غرفه كودک با موضوع جمعيت آوري و نماز و قصه، غرفه عكاسي، غرفه تفال به شهدا كه چهار شهيد مدافع حرم شهيد دانشگر، شهيد سياهكالي، شهيد بيضاويي و شهيد غلامي که طبق باركدهاي تعيين شده طلاب روايت گري مي كردند معرفی شده، غرفه حجاب و عفاف و غرفه مقالات شامل فرزند آوري و جمعيت به مناسبت هفته جمعيت تشکیل شده است.

 

همتی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و موضوع عفاف و حجاب، تاکیدات مقام معظم رهبری، آشنایی نوجوانان خصوصا نسل کنونی با نوع پوشش اسلامی، پیروی و الگوگیری از سیره و روش ائمه معصومین(ع) و ترویج فرهنگ حجاب این نمایشگاه به همت حوزه علمیه خواهران آیت الله حکیم(ره) شیروان برپا شد.

 

مدیر حوزه علمیه خواهران آیت الله حکیم(ره) شیروان بیان کرد: در سنوات گذشته چنین نمایشگاه هایی به مناسبت های مختلف برپا شده که استقبال خوبی از آن صورت گرفت و طی ماه های اخیر فراخوان شرکت در مقاله با موضوعات روز به اطلاع عموم رسیده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1268486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha