کمیته های هفت گانه برای تأمین امنیت انتخابات در کرمان تشکیل شد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از تشکیل کمیته های هفت گانه برای تأمین امنیت انتخابات و پشتیبانی و نیز تدوین نقشه راه و طرح جامع آموزش مربوط به برگزاری انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ رحمان جلالی، سه شنبه(2 خرداد) در شورای اداری استان عملکرد کارگروه عفاف و حجاب استان را تشریح کرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نتایج بررسی های انجام شده توسط این کارگروه را حاکی از گلایه جدی نسبت به وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های دانست و افزود: وزیر کشور طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبه ای اعلام کرد و بسته ویژه ای برای دستگاه ها دیده شده است.

 

وی این بسته را شامل هشت برنامه عملیاتیِ رعایت الزامات اداری و اخلاق حرفه ای در حوزه حجاب و عفاف؛ ارائه خدمات مشاوره ای دینی و اخلاقی، فردی و گروهی؛ تشویق و ترغیب کارکنان محجبه فعال؛ فضاسازی و تبلیغات محیطی با محوریت عفاف و حجاب و... دانست.

 

جلالی تأکید کرد: این موارد متوجه کارکنان، خانواده و مراجعین است.

 

وی در ادامه به تشکیل ستاد انتخابات استان در هفته گذشته اشاره و بیان کرد: بر اساس راهبردهای چهارگانه مورد تأکید مقام معظم رهبری شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت دستورالعمل برای دستگاه ها آماده شده است.

 


رئیس ستاد انتخابات استان کرمان همچنین از تشکیل کمیته های هفت گانه برای تأمین امنیت انتخابات و پشتیبانی و تدوین نقشه راه و طرح جامع آموزش مربوط به برگزاری انتخابات در استان خبر داد.

 

کد خبر 1268567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha