تزریق فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان نیاز مهم کشور است

زلفی گل گفت: تزریق فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان نیاز مهمی است که در دستور کار است و با اجرایی کردن آن شاهد روزهای بدون دغدغه در بین دانش آموختگان دانشگاهی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، محمدعلی زلفی گل- وزیرعلوم و تحقیقات و فناوری، امروز سه شنبه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین المللی "حرکت" در بابلسراظهار کرد: تلاش داریم تا پویایی علمی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در بین دانشجویان ایجاد شود تا دانشجویانی سرآمد در جامعه داشته باشیم.

 

وی افزود: چالش های موجود در آموزش مهارتی به عنوان یک دغدغه جدی در جامعه وجود دارد و رفع آن از ضرورت های مهمی است که رفع 100 درصدی چالش های آموزش مهارتی اقدام می شود.

 

وزیرعلوم و تحقیقات با بیان اینکه تزریق فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان نیاز مهمی است که در دستور کار است؛ اظهار کرد: با اجرایی کردن آن شاهد روزهای بدون دغدغه در بین دانش آموختگان دانشگاهی خواهیم بود.

 

زلفی گل افزود: آشنایی دانشجویان با فنون و تکنیک های تحقیقاتی مساله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و انجمن های علمی دانشجویی در این بخش با قوت وارد عمل شوند.

 

پانزدهمین جشنواره بین المللی "حرکت" در بابلسر با بررسی یک هزار و 288 اثر از 86 دانشگاه کشور برگزار شد و دانشجویان در بخش های مختلف فعالیت های خلاقانه، کتاب، اختراعات، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، مسابقه و.. با هم به رقابت پرداختند.

کد خبر 1268585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha