بیش از ۱۴۰۰ برنامه سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

ذوالفقاری گفت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ۱۴۳۰ برنامه مرتبط با دوران دفاع مقدس در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، منوچهر ذوالفقاری در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان ۱۴۳۰ برنامه مرتبط با دوران دفاع مقدس در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ین برنامه‌ ها در ۷۳ فعالیت محوری و در بخش های هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای، شعر و خاطره، کتاب، همایش و یادواره، نشست‌های تخصصی، فیلم و تئاتر و عمرانی در سطح استان تعریف شده است.

 

ذوالفقاری، برگزاری آیین نکوداشت خانواده شهدا و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک، یادواره‌ های شهدا به ‌صورت شهرستانی، تجلیل از خانواده شهدا، اردوهای جهادی، عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، شب خاطره و روایتگری، نشست‌های تبیینی و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس را از مهمترین این برنامه‌ ها عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه دلاوری ها و رشادت های رزمندگان اسلام باعث شد تا یک وجب از خاک ایران اسلامی تصاحب نشود گفت: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی دست از توطئه های خود برنداشته اند و همچنان در صدد ضربه زدن به این کشور هستند که خوشبختانه تا به امروز با شکست مواجه شده اند.

 

خاطرنشان می شود: در پایان این نشست از کتاب «نقش زنان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس» نوشته نرگس آل مؤمن دهکردی رونمایی شد.

 

 

کد خبر 1268593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha