فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است

سردار افضلی بابیان اینکه فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: سوم خرداد یادآور دلاوری ها و از خودگذشتگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی افضلی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه همزمان با سوم خرداد ۵۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می شود گفت: این برنامه ها در ۲۹ محور به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

 

وی، برگزاری نشست‌های خبری فرماندهان نواحی مقاومت بسیج، فضاسازی تبلیغی محیطی و به روز رسانی تابلوهای تبلیغات شهری، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، میهمانی لاله‌ها، رژه موتوری و خودرویی، برگزاری جشن‌های نورافشانی و جشن‌های شادی، مانور نمایش قدرت و برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان حرم مطهر رضوی را از جمله برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان عنوان کرد.

 

سردار افضلی ادامه داد: نشر تولیدات فرهنگی، نمایشگاه و اجرای سرودهای پاتوقی و خیابانی، افتتاح و بهره‌ برداری طرح‌های محرومی‌زدایی بسیج سازندگی و قرارگاه محرمیت زدایی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده‌روی عمومی بسیجیان و کوهنوردی و صعود به ارتفاعات کلار از دیگر برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در استان است.

 

جانشین فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدا هستیم گفت: برگزاری ۱۴ یادواره آبروی محله در سالروز آزادسازی خرمشهر در استان برگزار می شود.

 

به گفته وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان و جوانان از اهداف برگزاری برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان است.

 

کد خبر 1268641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha