جمهوری اسلامی مقتدرانه  در تمام عرصه‌ها رو به جلو حرکت می‌کند

سردار مهدوی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی مقتدرانه در تمام عرصه‌ها رو به جلو حرکت می‌کند، گفت: شهدای فتح خرمشهر با نثار جان خود به ما درس دادند که تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی و مقاومت و آمادگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی- امروز چهارشنبه (۳ خرداد) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در محل ستاد فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگرانی که در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود ایستادگی و مقاومت کردند کشور مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده و در همه عرصه‌ها رو به جلو حرکت می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه شهدا به همه ما درس ایستادگی و مقاومت آموختند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان که در فتح خرمشهر ایستادگی و مقاومت کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی در دست دشمن بماند امروز هم تا پای جان این آمادگی را دارند که به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در هر عرصه‌ای که اشاره کنند به دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بپردازند و در این راه از نثار جان خود مضایقه‌ای نخواهند داشت.

 

وی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسخگویی در تمام عرصه‌ها، ادامه داد: شهدا فتح خرمشهر و دوران دفاع مقدس با نثار جان خود به ما درس دادند که تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی و مقاومت و آمادگی است. در دوران دفاع مقدس با فداکاری شهدا و رزمندگان خرمشهر فتح شد و امروز هم با تقدیم شهدایی در عمل ثابت کردیم که نخواهیم گذاشت پرچم عزت و سربلندی این کشور بر زمین بماند.

 

سردار مهدوی بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم با پیشرفت‌های که در همه عرصه‌ها به ویژه دفاعی به وجود آمده است با تمام وجود مسیر شهدا را با اقتدار ادامه خواهیم داد و در مقابل دشمن کوتاه نخواهیم آمد و نخواهیم گذاشت دشمن کوچکترین تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان خطاب به مردم ایران اسلامی گفت: فرزندان شما در نیروهای مسلح آمادگی را دارند و این روزها با جان خود ثابت کردند هرگز به دشمن و ایادی و مزدوران داخلی آنان اجازه نخواهند داد که با قدرت‌طلبی و توطئه‌های مختلف خدشه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند.

 

وی تأکید کرد: امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح از آمادگی کامل در همه حوزه‌ها برخور هستند و به قدرت بازدارنده تبدیل شده و آمادگی دارد علاوه بر دفاع از میهمن اسلامی در هر جایی که رهبر حکیم انقلاب صلاح بدانند ایفای نقش و دفاع از مسلمین داشته باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1268649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha