سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر مدافع حرم و جبهه مقاومت برگزار می‌شود

سومین دوره دوسالانه «انتخاب آثار برتر مدافع حرم و جبهه مقاومت» به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت حسین همدانی از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه و با مشاركت مؤسسه فرهنگی شهید همدانی و انتشارات نشر ۲۷ بعثت ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین دوره دوسالانه «انتخاب آثار برتر مدافع حرم و جبهه مقاومت» به مناسبت هشتمین سالگرد شهادت حسین همدانی از سوی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه و با مشاركت مؤسسه فرهنگی شهید همدانی و انتشارات نشر ۲۷ بعثت ۱۶ مهرماه با حضور میهمانانی از کشورهای عراق، یمن، فلسطین، لبنان، سوریه برگزار می‌شود.

 

 

بنابراین گزارش، در این دوره که با رویکرد "جهاد تبیین" برگزار می شود کتاب‌های منتشر شده در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در قالب های خاطره، داستان، رمان، پژوهش، مستندنگاری و غیره مورد ارزیابی هیئت‌های داوری قرار می‌گیرد. علاقمندان برای شرکت در این دوسالانه می توانند آثار خود را تا پایان خرداد به دبیرخانه این رویداد در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه ارسال کنند.

 

 

این گزارش می افزاید: در این مراسم همانند دو دوره گذشته از نویسنده‌های فعال حوزه جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم و ناشران فعال در این حوزه تجلیل می شود.

 

 

کد خبر 1268669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha