تلاش رسانه های غربی برای بد جلوه دادن دین مبین اسلام

هوشینو گفت: رسانه های غربی برای بدجلوه دادن اسلام هزینه های بسیاری می کنند و این موضوع سبب شد تا در مورد دین اسلام به تحقیق بپردازم و پس از یک سال اسلام را انتخاب کردم و مسلمان شدم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جشن روز دختر با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فاطمه هوشینو-بانوی تازه مسلمان شده از کشور ژاپن-برگزار شد.

 

فاطمه هوشینو-بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی- در این مراسم اظهار داشت: ۱۸ سال است که به لطف خداوند و کمک اهل بیت(ع) توانستم راه درست را پیدا کنم و به دین اسلام روی آورم.

 

وی با بیان اینکه مسلمان شدن خود را مدیون پدر و مادرم هستم، افزود: چرا که آنان بر اساس رسوم و آیین خود شرایطی همچون آوردن لقمه حلال برایم فراهم کردند و دو عامل لقمه حلال و حلال زاده بودن در مسلمان شدنم بسیار تاثیرگذار بود.

 

هوشینو در خصوص مهاجرت به ایران گفت: در کشور ژاپن با چالش هایی از جمله نبود مسجد، غذای حلال و پوشش مناسب مواجه بودم و بعد از پنج سال کار کردن توانستم هزینه مهاجرت را تهیه کنم و برای مهاجرت ایران را انتخاب کردم و کشور ایران را وطن معنوی خود می دانم.

 

بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی با اشاره به علت نامگذاری خود از اتسوکو به فاطمه عنوان کرد: من پس از مسلمان شدن در ژاپن بسیار تنها بودم و پدر و مادرم با این موضوع مخالفت داشتند و به پیامبر گرامی اسلام(ص) متوسل شدم و ایشان را پدر معنوی خود می دانستم و به همین دلیل نام فاطمه را برگزیدم.

 

وی در پایان بیام کرد: دشمنان و رسانه های غربی برای بد جلوه نشان دادن اسلام هزینه های بسیاری می کنند اما این موضوع سبب کنجکاو شدنم به سمت تحقیق در مورد اسلام شد و یکسال بر روی این موضوع کار کردم و سپس مسلمان شدم.

کد خبر 1268671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha