کاروان زیر سایه خورشید وارد خراسان جنوبی شد

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از ۲ کاروان خدام رضوی به مناسبت دهه کرامت وارد استان خراسان جنوبی شدند و در بدو ورود در محل شهدای گمنام شهرستان بیرجند حضور یافتند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، کاروان زیر سایه خورشید متشکل از ۲ کاروان خدام رضوی امروز (۳ خرداد) به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد علی بن موسی الرضا(ع)وارد خراسان جنوبی شدند.

 

کاروان‌های خدام رضوی در شهرستان‌های سرایان، بشرویه، فردوس، قاین، خوسف، زیرکوه، درمیان، نهبندان، سربیشه، بیرجند و طبس طی دهه کرامت امسال با شعار«جمع‌مان جمع است زیر پرچمت» حضور خواهند یافت.

 

کاروان خدام رضوی «زیر سایه خورشید» در بدو ورود به خراسان جنوبی جهت اذن گرفتن از شهدا به محل شهدای گمنام شهرستان بیرجند رفتند و بعد از قرائت فاتحه و صلوات خاصه به غبارروبی مزار شهدای گمنام بیرجند پرداختند.

 

از جمله برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در خراسان جنوبی می توان به دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از مراکز نظامی و زندان‌ها، عیادت از بیماران در بیمارستان‌ها، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه، توزیع بسته‌های متبرک رضوی، طرح با اجازه امام رضا(ع) بله یا همان خطبه عقد رضوی اشاره کرد.

 

گفتنی است؛ کاروان زیر سایه خورشید از سوم تا دهم خرداد در خراسان جنوبی حضور دارند و این دو کاروان به مناطق مختلف استان سفر خواهند کرد تا عطر ناب رضوی در سراسر خاوران پیچیده شود.

 

 

کد خبر 1268767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha