خدمت رسانی ۳۰۰ خادم افتخاری و ثابت در امامزادگان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۳۰۰ خادم افتخاری و ثابت (آقا و خانم) در امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی این شهرستان فعالیت دارند و خدمت می کنند.

سعید علیپور- مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی با بیان اینکه بیشتر خادمان خانم هستند، اظهارکرد: بیشتر خادمان این شهرستان افتخاری هستند و روزهای تعطیل در اماکن متبرکه خدمت می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای 62 بقاع متبرکه و 220 مسجد شهری و روستایی است که  تمام خدمان از روی اخلاص و عشق به ائمه و اهل بیت(ع) خدمت مقدس را قبول نموده و در تمام سنین و از تمام مشاغل آزاد و کارمندی در این عرصه فعالیت می کنند.

 

علیپور ضمن تبریک چهارم خردادماه روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان کرد: در روز ولدات امام رضا(ع) مراسم تجلیل از هیئت امنا و خادمان این شهرستان در محل امامزاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت شیروان برگزار خواهد شد و از خدمات چندین ساله آنان قدردانی می شود.

 

 مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به برنامه های گرامیداشت این روز در شهرستان بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدای مرکزی و برنامه «10 شب 10 مسجد» در محل امامزاده نقی الهادی(ع) این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

علیپور بیان کرد: با توجه به اینکه اين شهرستان در مسير اصلي استان هاي شمالي به مشهد مقدس قرار گرفته و در ايام مختلف سال شاهد حضور مسافران و زائران بي شماري است در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های فرهنگی به همراه سخنرانی، مداحی، مسابقه و غیره تدارک دیده شده و همیشه استقبال از این برنامه ها از سوی مردم شهرستان و رهگذران خوب بوده است.

کد خبر 1268848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha