برگزاری آئین تجلیل از مقام امامزادگان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن مقام امامزادگان روز ۹ خرداد ماه در محل امامزاده فرج الله علیه السلام شهر یاسوج با سخنرانی معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» ضمن تبریک «دهه کرامت» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: از اول ذی القعده، سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا ۱۱ ذیقعده سالروز ولادت امام هشتم امام علی علیه السلام به عنوان «دهه کرامت» نام گذاری شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی در بقاع شاخص استان به مناسبت «دهه کرامت»، گفت: همایش پیاده روی از امامزاده عبدالله علیه السلام یاسوج تا تپه نورالشهدا با مشارکت اداره ورزش و جوانان استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

 

وی تجلیل از مقام امامزادگان از جمله امامزاده شاه زینعلی(ع) باشت، امامزاده محمود (ع) در کهگیلویه و امامزاده جعفر علیه السلام گچساران و گرامی داشت سوم خرداد را از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه استان در دهه کرامت امسال عنوان کرد.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: جشن تجلیل از مقام امامزادگان در امامزاده مختار (ع) و تجلیل از دختران فاطمی نیز روز شنبه، ۶ خرداد ماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در این امامزاده برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن مقام امامزادگان روز ۹ خرداد ماه در محل امامزاده فرج الله علیه السلام شهر یاسوج با سخنرانی معاون بقاع متبرکه سازمان اوقاف کشور و همچنین مقام امامزاده سید شمس الدین (ع) باشت نیز برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: جشن روز دختر در امامزاده جعفر علیه السلام گچساران برگزار شد و همچنین کلنگ احداث میهمانسرای این امامزاده با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی غبارروبی امامزادگان و مزار شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی، محافل انس با قرآن و جشن ولادت را از دیگر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت دانست.

کد خبر 1268880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha