نمایشگاه حجاب و عفاف در بیجار بر پا شد

حجت‌الاسلام مختاری نیا گفت: به مناسبت دهه کرامت نمایشگاهی با عنوان حجاب و عفاف در شهرستان بیجار برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ناب محمدی و اهمیت حفظ حجاب عفاف در جامعه کنونی نمایشگاه حجاب و عفاف در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بیجار برپا شد.

 

وی با بیان این که مردم بیجار انسان‌هایی متدین، ولایت‌مدار و پایبند به مسائل دینی، شرعی و اخلاقی هستند، اظهار داشت: باید در راستای جلب توجه بیشتر عموم افراد به ویژه جوانان به نقش عفاف و حجاب در زندگی فردی و اجتماعی و بیان آثار و نتایج سوءعدم رعایت عفاف و بدحجابی که خود یکی از راه‌های تهاجم فرهنگی است بیش از پیش تلاش کرد.
 

حجت‌الاسلام مختاری نیا در ادامه به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه ایجاد آگاهی  بخشی به بانوان و تبیین موضوع «حجاب به عنوان مصونیت اجتماعی» است.
 

وی به وجود غرفه‌های متعدد این نمایشگاه اشاره کرد و اذعان داشت: در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی برپا شده که از جمله آنها می‌توان به فروشگاه لباس، انواع چادر و پوشش اسلامی، کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه پوستر با محوریت حجاب اشاره کرد.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در مورد حجاب و عفاف کار ارزشمندی است و باید به صورت ملی و در سطح گسترده نیز برگزار شود، خاطرنشان کرد: امروز با توجه به وضعیت جوامع بشری و عقایدی که در آنها برای زیر سئوال بردن عفاف و حجاب حاکم است، ما هم باید با توجه به فرهنگی که داریم عفاف و حجاب را تبیین کنیم.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا پایان دهه کرامت در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) دایر خواهد بود.

کد خبر 1268890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha