فراگیری آموزه های قرآنی انسان را در مسیر خدمت بی منت به خلق قرار می دهد

عالیشاه بااشاره به جایگاه خدمت به خلق در قرآن و نهج البلاغه،گفت: شرکت ملی گاز ایران با آموزش قرآنی کارکنان و برگزاری مسابقات قرآن برای این قشر به دنبال ترویج فرهنگ خدمت مطلوب به جامعه و واکسینه شدن کارکنان و خانواده های آنها در برابرتهاجم فرهنگی است.

علی نقی عالیشاه- ناظر فنی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه کارکنان و همسران شرکت ملی گاز ایران که به میزبانی استان مازندران در مجتمع نفت محمود آباد در حال برگزاری است به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران گفت: مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت گاز مازندران از کیفیت مطلوبی برخوردار است چراکه باوجود این که ماهیت این شرکت فنی است اما در حوزه آموزش قرآن کارکنان و خانواده های آنها و برگزاری مسابقات قرآن بسیار فعال است.

 

وی به اقبال عمومی کارکنان، همسران و فرزندان پرسنل شرکت گاز مازندران از مسابقات قرآن اشاره کرد و افزود: فعالان قرآنی این شرکت هرساله در مرحله کشوری رتبه های برتر را از آن خود می کنند که ارزشمند است.

 

عالیشاه با بیان اینکه خدمت رسانی به مخلوقات خدا از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: مهمترین رسالت شرکت گاز بحث خدمت رسانی است اما شرکت گاز با آموزش قرآنی کارکنان به دنبال ارتقای خدمت رسانی مطلوب به جامعه است.

 

وی اضافه کرد: شرکت گاز با آموزش قرآنی کارکنان و خانواده های آنها در کنار ترویج آموزه های ناب قرآنی به دنبال واکسینه شدن پرسنل و همسران و فرزندان آنها در برابر تهاجم فرهنگی است.

 

عالیشاه خاطرنشان شد: کارکنان اگر بیش از پیش با آموزه های قرآنی و نهج البلاغه آشنا شوند می توانند این آموزه ها را در زندگی شخصی و امر خدمت رسانی مطلوب به جامعه به کار ببندند.

 

وی به سطح کیفی مسابقات قرآن و نهج البلاغه با عنوان «بهار در بهار» اشاره کرد و یاد آورشد: داوران این دوره از مسابقات صاحب عناوین ملی و بین المللی هستند.

 

عالیشاه به اهمیت برگزاری کارگاه آموزشی برای منتخبین مرحله نهایی برای حضور باقوت در مرحله ملی مسابقات قرآن و نهج البلاغه شرکت ملی گاز ایران اشاره کرد و خواستار توجه مسئولین به تحقق این مهم شد.

کد خبر 1268911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha