تقویت فعالیت‌های فرهنگی توسط روابط عمومی دستگاه های اجرایی ضرورت دارد

حسین میرزایی گفت: فعالیت های فرهنگی و مذهبی زیادی در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که تقویت این برنامه ها از وظایف روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، محسن حسین ‌میرزایی در آیین نکوداشت روابط‌عمومی ‌های دستگاه‌ های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی و مذهبی زیادی در سطح استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود که تقویت این برنامه ها از وظایف روابط عمومی دستگاه های اجرایی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح ها و برنامه های زیادی در بخش عمرانی نیز از دیگر خدمات دولت سیزدهم است که از مسئولین روابط عمومی هر دستگاه انتظار می رود در این مورد با شفاف سازی همه خدمات انجام شده را به مردم عزیز استان اطلاع رسانی کنند.

 

وی بابیان اینکه روابط عمومی های دستگاه های اجرایی پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند ابراز کرد: خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم باید به صورت هنرمندان و در قالب های مختلف به مردم اطلاع رسانی شود تا همه شهروندان این استان از تغییر خدمات شهرها و روستاها از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مطلع شوند.

 

حسین میرزایی بابیان اینکه امنیت امروز جامعه را مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم گفت: یکی دیگر از وظایف مهم روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید در این حوزه بیش از پیش فعالیت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تعامل و همکاری در برگزاری برنامه های و طرح های مختلف استان از دیگر وظایف روابط عمومی های دستگاه های اجرایی است چرا که با کاری فردی هیچ برنامه ای به نحو احسن برگزار نمی شود.

 

کد خبر 1269030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha