تیم اقتصادی دولت خود را مکلف به رفع التهاب بازار بداند|لزوم مدیریت مصرف آب با هدف رونق اقتصادی

حجت الاسلام شفیعی دارابی به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و خواستار تقویت تیم اقتصادی دولت سیزدهم با هدف رفع به موقع مشکلات اقتصادی کشور و سامان بخشیدن به بازار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والسلمین سیدحسین شفیعی دارابی- امام جمعه موقت ساری امروز(۵خرداد) در خطبه های نماز جمعه مرکز مازندران در جمع نمازگزاران مصلی امام خمینی(ره) ضمن گرامیداشت دهه کرامت و یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همه شما و خودم را به تقوا پیشه گی سفارش و توصیه می کنم.

 

وی به سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و بیان کرد: فتح خرمشهر فتح الفتوح بود و آزادسازی خرمشهر، فتح قله های مختلف را در تاریخ معاصر ایران اسلامی رقم زد.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه خرمشهر در سال ۵۹ به رغم مقاومت و حضور میدان به میدان قشر‌های مختلف مردم و رزمندگان اسلام، با خلق حماسه‌ای بزرگ و با دستان خالی این شهر را پس از ۵۷۶ روز آزاد کردند،گفت:مردم مازندران در عملیات بیت المقدس بیش از ۲۵۰ شهید و هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

وی به دستاوردهای نظامی، امنیتی، موشکی و دریایی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز دشمن به برکت انقلاب اسلامی به خود جرأت تصرف یک وجب از خاک این مرز و بوم را به خود نمی دهد.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به جنگ نرم و ترکیبی دشمنان انقلاب اسلامی افزود: دشمن در قالب گلوله های فرهنگی به سراغ جوانان این مرز و بوم آمده است. فشار اقتصادی، رواج بی حجابی و شبهه افکنی در فضای مجازی از جمله توطئه های استکبار علیه ایران اسلامی است که باید برای مقابله با این توطئه ها ورود کرد.

 

وی به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و خواستار تقویت تیم اقتصادی دولت با هدف رفع به موقع مشکلات اقتصادی کشور و سامان بخشیدن به بازار شد.

 

امام جمعه موقت ساری به نابسامانی های حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری ها، نمایندگان مجلس شوررای اسلامی برای رفع چالش های حوزه فرهنگ به طور جدی پای کار بیایند.

 

وی به تنش آبی کشور به ویژه مازندران اشاره کرد و افزود: آب مایه حیات است. مصرف بهینه در اسلام تاکید شده است باید مورد توجه مومنین باشد.

 

حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به مشکلاتی که کمبود آب برای کشاورزان و باغداران مازندرانی ایجاد کرده خواستار تدبیر مسئولین برای رفع این مشکل و مدیریت آب شد.

 

کد خبر 1269044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha