وزیر کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۵خرداد ورامین سخنرانی خواهد کرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی سردار وحیدی وزیر کشور در راهپیمایی یوم الله ۱۵خرداد شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران  پنجشنبه شب(۴خرداد ماه) در نشست خبری اعلام برنامه‌های شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، از حضور سردار احمد وحیدی وزیر کشور در ورامین به منظور سخنرانی در راهپیمایی ۱۵ خرداد در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمودی به دیگر برنامه های این ایام اشاره کرد و بیان داشت: سخنگوی دولت نیز سخنران ویژه مراسم ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد در مسجد رضویه راه آهن در روز یکشنبه ۱۴ خرداد بعد از نماز مغرب خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برپایی نمایشگاه آثار و اسناد ۱۵ خرداد نیز خبر داد و عنوان داشت: این نمایشگاه از ۹ الی ۱۳ خردادماه در حسینیه بنی فاطمه ورامین با حضور شخصیت‌های کشوری دایر می‌شود.

وی گفت: همایش ملی ستارگان درخشان و امتداد مقاومت به ترتیب روز چهارشنبه ۱۰ خرداد و پنجشنبه ۱۱ خرداد برگزار می‌شود و یادواره شهدای ۱۵ خرداد در روستای محمدآباد عرب‌ها با محوریت شهید طباطبایی و عرب مقصودی و جعفرآباد اخوان با محوریت شهید حسن خانی به ترتیب روزهای چهارشنبه ۱۰ خرداد و ۱۹ خرداد برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: نواخته شدن زنگ ۱۵ خرداد، همایش کارگری و مراسم ویژه اصناف و برگزاری و پخش دعای پرفیض ندبه روز جمعه ۱۲ خردادماه به صورت مستقیم از شبکه یک سیما از ورامین از دیگر برنامه‌های این ایام است.

گفتنی است، که در این نشست از تابلوی شصتمین سالگرد قیام تاریخی ۱۵ خرداد مردم ورامین با حضور اصحاب رسانه رونمایی شد.

کد خبر 1269045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha