قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) احداث ۱۵ هزار باب مسکن در مازندران را متعهد شد

حسینی پور از احداث هشت هزار مسکن ملی در مازندران خبرداد و گفت: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) احداث ۱۵ هزار باب مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های معظم شهدا را متعهد شد که باید زمین فراهم کنیم .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور-استاندار مازندران امروز(۶خرداد) در جلسه طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی با حضور سردار جمال الدین آبرومند - دبیر قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) کشور ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس به ویژه ۲۷۰شهید مازندرانی حماسه آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۰ روستا استان به جهت محرومیت در حوزه آب،‌راه دسترسی، نداشتن بازچه دائمی فروش محصولات و ... با فقر و محرومیت دست و پنجه نرم می کنند، اظهار کرد: به فرموده رهبری فقر مازندران در لوای برگ های سبز درختان پنهان است.

 

 

وی از مازندران بعنوان مقصد ۲۰میلیون گردشگر در ایام مختلف سال یاد کرد و گفت: اگر چه در سال های پس از انقلاب کارهای زیادی در بحث توسعه زیر بنایی صورت گرفت اما کمتر از ۲۰ درصد از ظرفیت های توسعه ای اقتصادی استان برای افزایش تولیدات کشاورزی و صنعتی استفاده می شود.

 

حسینی پور با بیان اینکه این خطه از شمال کشور در تولید ۱۴ محصول رتبه نخست کشور دارد، افزود: چنانچه مشکلات زیربنایی استان مرتفع شود قطعا شاهد رونق اقتصادی استان خواهیم بود.

 

 

استاندار مازندران به اهمیت جاده سازی، تامین آب و حل و فصل مشکلات بازار محصولات باغی و کشاورزی اشاره کرد و از لایروبی تمامی آب بندان های مازندران از سوی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: با اجرای این طرح علاوه بر افزایش ذخیره آب کشاورزی و توسعه فعالیت های شیلاتی، گردشگری نیز رونق می گیرد.

 

وی با بیان اینکه با عنایت دولت سیزدهم احداث هشت هزار مسکن ملی در مازندران کلید خورد، یادآورشد: قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) احداث ۱۵ هزار باب مسکن برای افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های معظم شهدا را متعهد شد که تحقق این مهم نیازمند تامین زمین است.

 

حسینی پور با اشاره به طرح تقویت اقتصاد ۵۰۰ روستای مازندران، خاطرنشان شد: این طرح نیز به کمک قرارگاه محرومیت زدایی نیاز دارد که مورد توجه هم قرار گرفت.

 

کد خبر 1269177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha