تمامی نذورات مردمی بر اساس نیت آنها هزینه می شود

سعیدی گفت: تمامی نذورات مردم عین نذر ناذر همان جا که می خواهد هزینه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، زهرا سعیدی- مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور- امروز (شنبه ۶ خرداد) در گردهمایی بانوان ایرانی طلایه داران ساخت شبستان حضرت زینب (س) در کربلا در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: امروز بانوان طلایه داران ساخت صحن حضرت زینب در کربلا معلی شدند  که این صحن ۱۳۵ هزار مترمربع مساحت دارد که در مرحله نماکاری است.

 

مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور ادامه داد: پرچم دار و پیام رسان عاشورا حضرت زینب (س) بود و کجای دنیا الگویی مانند حضرت زینب (س) وجود دارد و امام حسین (ع) تمام دار و ندار خود را در مسیر حق علیه باطل آورد و در راه رضا خدا داد.

 

وی با اشاره به اهمیت کمک به بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد: معجزه علم و منطق ندارد ما یک هوش اقتصادی داریم که چگونه به آسایش و اقتصادی درست رسید ولی برای رسیدن به آرامش لازم است ارتباط قلبی بین خود و خداوند متعال ایجاد کنید.

 

سعیدی با بیان اینکه تمامی نذورات مردم عین نذر ناذر همان جا که می خواهد هزینه می شود، اعلام کرد: کسی که هزینه بالایی می دهد برای تماشای کنسرت در کشور دیگر می رود عده ای کاری ندارند ولی اگر کسی می خواهد انگشتری برای عتبات دهد برخی آمده و سخنانی می گویند در حالی که ما طرح های مختلفی داریم و طرح شهید سلیمانی را در عتبات عالیات برای رسیدگی به محرومان داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: از برگزاری این مراسم تشکر می کنیم و قدر کمک های شما را می دانیم و این کمک ها به حال خوب ما کمک می کند و ان شاالله همه امید را بیش از پیش به جامعه تزریق کنیم.

 

مسئول امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور گفت: پیشنهاد است کمیته اجرایی در امور بانوان عتبات عالیات با ۶ شاخه فرهنگی، اقتصادی، هنری، ورزشی و اجتماعی داشته باشیم.   

 

وی یادآور شد: ساخت بنا در عتبات عالیات شاید بنای ظاهری باشد ولی در باطن بنا و تاروپود قلب خود را می سازد و بززرگترین حامی جهان اسلام حضرت خدیجه (س) بود و ان شاالله بانوان در این احداث این بنا فعال باشند.

کد خبر 1269209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha