برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه همدان  در سالروز  میلاد امام رضا(ع)

مهدوی گفت: محافل انس با قرآن همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع) در بقاع شاخص استان همدان برگزار می شود.

 امیر مهدوی در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر ضمن تبریک  دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) گفت: همزمان با شب سالروز میلاد امام هشتم در 60 بقعه متبرکه استان همدان برنامه های جشن میلاد ثامن الحجج برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه  همدان  از برپایی کاروان های شادی با حضور خادمان آستان قدس رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید در همدان و حضور در بقاع متبرکه خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی و پذیرایی از زائران در روز میلاد امام رضا(ع) از دیگر برنامه های اوقاف و امور خیریه در این ایام است.

 وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه های میلاد ثامن الحجج در بقاع شاخص در 9  شهرستان استان خبر داد و افزود: این برنامه ها با حضور مبلغان بومی شامل سخنرانی، برپایی  جشن، غرفه های پاسخگویی به سوالات شرعی و برنامه های فرهنگی و.. است.

مهدوی همچنین به برپایی محافل انس با قرآن در تعدادی از بقاع شاخص استان همدان در سالروز میلاد امام هشتم اشاره کرد و گفت: این محافل قرآن با حضور قاریان برجسته  و علاقمندان به کتاب وحی به نیت امام رضا(ع) برگزار می شود.

 وی همچنین اطعام دهی در بقاع متبرکه امامزاده عبد الله و شاهزاده حسین همدان و شاهزاده محمد و علی نهاوند را نیز ار دیگر برنامه های شاخص  میلاد امام رضا(ع) توسط  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان دانست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1269229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha