تمدید مهلت پذیرش حوزه علمیه خواهران تا ۲۰ خرداد

مهرابی گفت: نام نویسی داوطلبان تحصیل در سطح ۲ حوزه علمیه خواهران لرستان تا ۲۰ خرداد تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، اکرم مهرابی، امروز(6خرداد)، در جمع خبرنگاران با اشاره به پذیرش مدارس علمیه خواهران به مناسبت سال تحصیلی جدید، اظهارداشت: مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان تمدید شد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به فعالیت 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان در سطح 2، سطح سه و چهار حوزه، افزود: نام سطح ۲ حوزه علمیه خواهران تا ۲۰ خرداد ماه تمدید شده است.

 

وی عنوان کرد: ثبت نام داوطلبان سطح 3 و سطح چهار حوزه نیز روز گذشته پنجم خرداد ماه پایان یافته است.

 

مهرابی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر در سطح ۳ و ۲۷ نفر برای تحصیل در سطح ۴ علوم حوزوی ثبت نام کرده اند، ادامه داد: در سطح 2 حوزه نیز تاکنون بیش از ۲۴۰ داوطلب نام نویسی انجام داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان علاقه مند به تحصیل در حوزه علمیه خواهران لرستان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir یا مدارس علمیه در شهرستان‌های استان، ثبت نام خود را انجام دهند.

 

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان یادآور شد: تفسیر و علوم قرآنی و تاریخ اسلام در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد، تفسیر و علوم قرآنی در مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) دورود و گرایش تفسیر تطبیقی در مدرسه علمیه زینبیه(س) خرم آباد در سطح ۴، از رشته‌ها و گرایش‌های حوزوی در سطوح ۳ و ۴ در حوزه علمیه خواهران لرستان است.

 

وی اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید از بین فارغ التحصیلان سطح سه از گرایش های غیر مرتبط نیز پذیرش خواهد شد.

 

کد خبر 1269256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha