استقبال مردم از خدام رضوی نشان دهنده اراداتی است که به ائمه معصومین دارند

آمویی گفت:استقبال بی نظیر مردم نشان دهنده عشق وارادتی است که به ائمه معصومین(ع) به ویژه امام رئوف دارند.

محمدرضا آمویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه استقبال مردم از پرچم رضوی تأثیراتی را به دنبال دارد که تا مدت‌ها باقی می‌ماند، گفت: کاروان خدام رضوی پیام معارف امام رضا(ع) در فرصت های مناسب و در سفرهای گوناگون برای مردم بازگو و بیان می کنند.

 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: جشن‌های زير سايه خورشيد با حضور خدام حرم رضوی موجب گسترش و نشر ارادت و محبت به آستان ائمه اطهار و معارف ناب موجود در سنت و سيره رضوی می‌شود همچنین زيارت حرم رضوی علاوه بر ثواب بسيار خود، تأثيرات معنوی فراوانی در زندگی افراد خواهد داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌هایی توسط ستاد دهه کرامت تدارک دیده و در حال برگزار است لذا حجم زیادی از برنامه‌ها در حوزه شهرستان کرمانشاه است که یکی از آن‌ها برگزاری جشن بزرگ روز دختر در روز ۳۱ اردیبهشت ماه بود که به صورت خاص و با استقبال بی نظیری برگزار شد.

 

آمویی تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی حضور پرچم حرم امام رضا( ع) در هر منطقه‌ای آستانه تحمل افراد را افزایش می‌دهد و موجب امیدبخشی در میان اقشار مختلف مردم می‌شود همچنین پرچم امام رضا علیه‌السلام برای افراد انگیزه‌های جدید را ایجاد می‌کند.

 

سرپرست فرمانداری کرمانشاه اظهار کرد: از روزی که کاروان زیر سایه خورشید به شهرهای مختلف وارد شده شاهد تحول‌های ویژه در شهرها هستیم.

 

 

کد خبر 1269273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha