موزه نقش هویت بخشی برای خراسان جنوبی دارد

قناعت با تاکید بر اینکه احداث موزه مرکزی خراسان جنوبی نقش هویت بخشی برای استان دارد،گفت: از کارهای کلیدی برای آشنایی نسل جدید با آثار باستانی و مفاخر اسلامی احداث موزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت -استاندار خراسان جنوبی- عصر امروز شنبه (6 خرداد) در مراسم کلنگ زنی موزه بزرگ استان با بیان اینکه برای پیشرفت پروژه های مهم و حیاتی مانند موزه بزرگ استان باید همه کمک کنند، گفت: اینگونه پروژه ها نقش تأثیرگذاری در موضوعات فرهنگی استان خواهد داشت.

 

وی خواستار سرعت تخصیص منابع مورد نیاز این پروژه شد و ابراز امیدواری کرد در برنامه تعیین شده شاهد راه اندازی این پروزه باشیم.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی پروژه ها نقش رفاهی داشته و برخی نقش کلیدی و زیربنایی دارند، تأکید کرد: پروژه موزه نقش هویت بخشی برای استان دارد و انجام این پروزه برای استانی با قدمت بالا و با مردمی انقلابی و متدین باعث هویت بخشی می شود.

 

وی یادآور شد: از کارهای کلیدی برای آشنایی نسل جدید با آثار باستانی و مفاخر اسلامی احداث این موزه است و امید است همه پای کار بوده و در آینده نزدیک شاهد اجرا و اتمام آن باشیم.

 

قناعت اجرای اینگونه کارها را برای نسل جوان تأثیرگذار دانست و این اقدام را برازنده مردم استان و شایسته میراث فرهتنگی استان ذکر کرد.

 

 

کد خبر 1269281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha