۴۳۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کرده اند

مولوی از تمدید مهلت ثبت نام در در چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا ۱۵ خرداد ماه جاری نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

محسن مولوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مهلت ثبت نام در چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن تا ۱۵ خرداد ماه جاری تمدید شده است و تاکنون ۴۳۰ نفر از استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده اند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.quraniran.ir نسبت به ثبت نام خود در چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اقدام کنند.

 

وی گفت: تاکنون از شهرستان بروجن ۴۵ نفر، شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان، کیار و اردل ۲۱۸ نفر، شهرستان ‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد ۱۴۲ نفر و شهرستان های فارسان و کوهرنگ ۲۵ نفر در چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن ثبت نام کرده اند.

 

مولوی گفت: رشته‌های حفظ ۳۰، ۲۰، ۱۰ و ۵ جزء، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی ویژه بخش آوایی انفرادی و رشته مدیحه‌ سرایی و همخوانی قرآن کریم مربوط به بخش آوایی گروهی است.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه چهارمحال ‌و بختیاری تصریح کرد: رشته‌ های معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه مربوط به بخش معارفی هستند و امسال برای اولین بار رشته ترجمه سوره ‌های مبارکه یس و الرحمن به فهرست چهل‌ و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اضافه شده است.

 

کد خبر 1269283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha