طرح «دوشنبه‌ های با طعم فیلم» فیلمسازان را با سینمای روز دنیا آشنا می کند

قائدی گفت: «دوشنبه‌ های با طعم فیلم» طرحی است که آثار هنرمندان را مورد نقد و بررسی قرار می دهد و فیلمسازان را با سینمای روز دنیا آشنا می کند.

احسان قائدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: «دوشنبه‌ های با طعم فیلم» طرحی است که آثار هنرمندان را مورد نقد و بررسی قرار می دهد و فیلمسازان را با سینمای روز دنیا آشنا می کند.

 

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح «دوشنبه‌ های با طعم فیلم» برای اولین بار است که در استان آغاز به کار کرده و آثار هنرمندان استان در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد نقد و بررسی می شوند.

 

وی ابراز کرد: در طرح «دوشنبه‌ های با طعم فیلم» آثار هنرمندان و فیلمسازان استان هر هفته در پردیس سینمایی بهمن شهرکرد توسط متخصصین و منتقدین نقد و بررسی می‌شود.

 

قائدی گفت: در این طرح علاوه بر اینکه آثار هنرمندان استان مورد نقد و بررسی قرار می گیرد فیلم های کوتاه ملی و بین المللی پخش می شود تا فیلمسازان با سینمای روز دنیا آشنا شوند.

 

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هنرمندان و فیلمسازان استان تاکنون استقبال خوبی از طرح «دوشنبه‌ های با طعم فیلم» داشته اند و فیلم های خود را مورد نقد و بررسی قرار داده اند.

 

کد خبر 1269284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha