هنرمندان مسجدی شناسایی می‌شوند

کیامهر گفت: به منظور برون سپاري فعاليت‌هاي هنري ستاد، هنرمندان مسجدی شناسایی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، بهزاد کیامهر مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در جلسه شورای اداری کارکنان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلان و راهبردی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تقويت هنر ديني و انقلابي مبتني بر توان هنرمندان مردمي و متعهد است که نیازمند شناسايي و توانمندسازي ظرفيت‌هاي خودجوش جوان مسجدي است.

 

وی بیان کرد: جوانان هنرمند مسجدی و انقلابی باید در فعاليت‌هاي خلاقانه هنري، توليد آثار هنري و همچنين ايجاد پيوندهاي ارتباطي و حمايتي براي حضور در رويدادهاي هنري كشور شناسایی شوند و این مهم از اهداف پيش‌روي ستاد در جهت احياء و گسترش كاركردهاي فرهنگي تبليغي مساجد قرار دارد.

 

وی افزود: با شناسايي هنرمندان مسجدي و انقلابي، ضمن بكارگيري هدفمند در برنامه‌ها و معرفي ظرفيت‌ها به دستگاه‌ها و نهادها، فعاليت‌هاي هنري ستاد کانون‌های مساجد به آنها برون‌سپاری می‌شود.

 

کیامهر ضمن درخواست از کارشناسان ستادی استان برای شناسایی هنرمندان مسجدی اضافه کرد: شاخص معرفي هنرمندان در همه رشته‌ها، هنرمندان كانوني با آثار حرفه‌اي مدنظر است و هنرمند رشته فيلم و تئاتر به هنرمندي اطلاق مي‌شود كه داراي گروه و توانايي توليد اثر نهايي باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به دیگر شاخص‌های هنرمندان مسجدی عنوان کرد: هنرمندان تجسمي بيشتر از رشته‌هاي نقاشي، خطاطي و عكاسي معرفي شوند، در رشته سرود فقط هنرمندان داراي اثر توليدي سرود، معرفي شوند، با توجه با اهميت رشته گرافيك و گستردگي رشته صنايع دستي، اين رشته‌ها خارج از رشته هنرهاي تجسمي در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1269295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha