نمایندگان شرکت گاز چهارمحال ‌و بختیاری در مسابقات ملی قرآن خوش درخشیدند

حیدری گفت: نمایندگان شرکت گاز چهارمحال ‌و بختیاری در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه مقام های برتر را کسب کردند.

محمدصادق حیدری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه با حضور ۲۴۰ نفر از سراسر کشور برگزار شد که سه نفر از شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری موفق به کسب مقام های برتر شدند.

 

مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال ‌و بختیاری ادامه داد: این مسابقات ویژه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران است که هرساله با استقبال کارکنان و خانواده های آن ها برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات و در رشته حفظ ۲۵ جزء «آذر طاهری» موفق به کسب مقام اول و در رشته حفظ کل قرآن کریم «سمیه کاظمی» مقام دوم را از آن خود کرد.

 

حیدری گفت: در رشته قرائت تحقیق نیز «محمدصادق حیدری» موفق به کسب مقام اول کشوری در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شد.

 

مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال ‌و بختیاری تصریح کرد: در مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه در هر رشته ۱۲ نفر حضور داشتند که طی چهار روز با هم به رقابت پرداختند.

 

کد خبر 1269326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha