ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی مهمترین هدف برگزاری مسابقات «مدهامتان»

محمدنژاد با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات «مدهامتان» ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی است، گفت: این مسابقات به دلیل سطح بالای فنی فرصت مغتنمی برای حضور قاریان و حافظان استان است تا معلومات خود را در معرض داوری قرار دهند.

علیرضا محمدنژاد-رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی و داور مسابقات قرآنی مدها متان- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: در آستانه برگزاری شانزدهیمن دوره مسابقات قرآنی ویژه اعضای کانون های فرهنگی مساجد قرار داریم.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان، ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان است، افزود: از ویژگی های ممتاز مسابقات قرآنی مدهامتان این است که این مسابقات ویژه رده های سنی کودکان و نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

 

محمدنژاد در ادامه بیان کرد: کودکان، نوجوانان و جوانان با حضور مستمر خود در مساجد منشا برکات فراوانی در فعالیت های قرآنی محسوب می شوند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان از لحاظ فنی سطح بالایی برخوردار است، ادامه داد: در این مسابقات در تمام استان ها قاریان و حافظان ممتاز شرکت می کنند.

 

وی در ادامه گفت: از همه قرآنیان استان به ویژه قاریان و حافظان در رده های سنی نوجوانان، کودکان و جوانان دعوت به شرکت رد این مسابقات می کنم تا معلومات و داشته های خود را در معرض داوری قرار دهند و پیش زمینه برای حضور در سایر مسابقات برای آنان باشد.

 

محمدنژاد در پایان عنوان کرد: این مسابقات به دلیل سطح بالای فنی فرصت مغتنمی برای حضور قاریان و حافظان استان است و امیدواریم شاهد حضور آنان به عنوان نمایندگان استان در مرحله کشوری مسابقات مدهامتان باشیم.

 

 

 

کد خبر 1269333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha