خدمت در مسیر اهل بیت پر ثواب و همراه با خیر و برکت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با بیان اینکه عشق به اهل بیت در تاریخ و هویت و افکار ما ظهور و بروز دارد، گفت: خدمت در مسیر اهل بیت(ع) پر ثواب و همراه با خیر و برکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام ولمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(7خرداد)، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره استانی نشان محبت، با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان، اظهار داشت: مهرورزی امری فطری است که در درون انسان است و این مهرورزی نسبت به خوبان و انسان هایی مانند ائمه اطهار(ع) باشد که در بالاترین مرحله کمالات هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود:عشق به اهل بیت در تاریخ و هویت و افکار ما ظهور و بروز دارد، و مقدمه تقرب به درگاه خداوند متعال نیز همین عشق به اهل بیت(ع) است.

 

وی با بیان اینکه مهرورزی دارای درجاتی است، عنوان کرد:  بعضی مهرورزی شان فقط قلبی است، بعضی دیگر قلبی و زبانی️ و بعضی دیگر به غیر از قلب و زبان عمل نیز دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: محبت توأم با عمل و تقوا، مهرورزی به دوستان اهل بیت(ع)، آمادگی برای مواجهه با سختی ها از نشانه ها و آثار و فوائد محبت به اهل بیت(ع) است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه خیل عظیمی از خادمان و زحمتکشان بازسازی عتبات عالیات به شکل پنهان با شور و شوق فراوان و علاقه، در حال کمک هستند، نه خودشان را نشان می‌دهند و نه کار تبلیغاتی دارند، گفت: این افراد در واقع عمل همراه با تقوا دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی خاطرنشان کرد: خدمت در مسیر اسلام و اهل بیت(ع) پر ثواب است و در این راه یک جاهایی سختی هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد، ولی خیر و ثواب و برکت آن نیز ممتاز خواهد بود.

 

کد خبر 1269370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha