میدان دار اصلی انقلاب مردم هستند/ ابعاد شخصیت و سیره زندگی امام خمینی(ره) برای نسل امروزمعرفی شود

حجت الاسلام‌ مطیعی، با تاکید برضرورت شناخت کامل از مقام‌ عرفانی حضرت امام(ره) گفت: معرفی ابعاد شخصیت و سیره و زندگی امام خمینی(ره) برای جوانان و نسل امروز باید در دستور کار باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام مرتضی مطیعی-نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه سمنان، در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت  ارتحال حضرت امام (ره) دردفتر امام جمعه گفت:همه دغدغه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، خدمت و گره گشایی از کار‌ مردم، امیدآفرینی و رضایتمندی در بین مردم بوده و خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه  باید به سه رویداد ارتحال حضرت امام(ره)، قیام‌خونین ‌۱۵ خرداد و انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت حضرت امام(ره) توسط مجلس خبرگان با اجرای برنامه های مطلوب، بخوبی پرداخته شود افزود: پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همراهی مردم، اعجاز خداوند بود.

 

حجت الاسلام مطیعی مردم را امروز همچون گذشته میدان دار اصلی انقلاب دانست وبیان کرد: بایستی برای خدمتگزاری مطلوب به آنان تلاش ویژه خود را بکار گیریم.

 

 

 

 

امام جمعه سمنان ضمن تاکید برضرورت شناخت کامل از مقام‌ عرفانی حضرت امام(ره) گفت: معرفی ابعاد شخصیت و سیره و زندگی امام خمینی(ره) برای جوانان و نسل امروز باید در دستور کار باشد.

 

وی تصریح کرد: توطئه ها، هجمه ها، دسیسه و خواب های آشفته ای که دشمنان برای نظام‌جمهوری اسلامی دیده اند با اینگونه اجتماعات میلیونی مردم خنثی خواهد شد.

 

احمد ریواده - معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز دراین نشست گفت : بیش از ۴ هزار نفر از سطح استان برای حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روز ۱۴ خرداد سال جاری، ثبت‌نام‌ کردند.

 

وی با اشاره به اینکه هشت کمیته‌ تخصصی برای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) طراحی شده است اظهارداشت: همچون سنوات گذشته، محدودیتی در برگزاری و شرکت‌ علاقمندان در برنامه‌ های مرتبط در تهران نداریم.

 

ریواده بیان کرد: در بحث‌ جنگ‌ رسانه‌ای، تبیین‌ و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام(ره) با استفاده از دستگاه های فرهنگی و گروه های مردمی برای نسل جوان امروز کشور در دستور کار است.

 

به گفته معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با پیش بینی‌های انجام شده مبنی بر حضور بالغ بر ۶۰۰ هزار زائر در مرقد مطهر امام(ره) از سطح کشور، دستگاه های خدمت‌ رسان آماده پذیرایی از زائران در سطح استان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان های استان در روز ۱۴ خرداد، ارتحال حضرت امام(ره) در حوزه و بخش های مختلف برنامه های‌ متنوع و جامعی در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1269413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha