فعالیت کانون های مساجد در محلات کم برخوردار زمینه رشد روحیه نشاط و امیدآفرینی جامعه است

اقدامی با اشاره به اهمیت هم اندیشی و هم افزایی فکری در قالب طرح توانمندسازی و توسعه ۲۰۲۰ محلات کم برخوردار گفت: شبکه‌سازی مویرگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات کمتر برخوردار با هدف تقویت روحیه امید و نشاط آفرینی همراه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، میلاد اقدامی طی نشستی که یکشنبه 7 خرداد در استانداری البرز با حضور مدیر ستاد فهما استان البرز و دیگر مسئولان کارگروه طرح توانمندسازی برپا شد گفت: شکل گیری کمیته فرهنگی طرح توانمندسازی و توسعه 2020 در مناطق کمتر برخوردار با دبیر مدیر ستاد فهما استان البرز و ریاست استاندار تشکیل شده است.

 

دبیرکمیته فرهنگی طرح توانمندسازی و توسعه 2020 محلات کمتر برخوردار کشور افزود: شبکه‌سازی مویرگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در محلات کمتر برخوردار با هدف تقویت روحیه امید و نشاط آفرینی همراه است.

 

به گفته وی، مختصات استان البرز و آمایش سرزمینی آن نشان می دهد که حاشیه نشینی از جمله مشکل های اساسی و جدی آن است با این وصف سهم اثرگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و حل و رفع آن قابل تأمل است.

 

وی اظهار کرد: با باور به اهمیت جایگاه مسجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد پیشتاز این طرح شده اند تا ضمن آن شاهد رشد برنامه های فرهنگی و هنری مسجد محور باشیم.

 

اقدامی تصریح کرد:  فرهنگ همواره یکی از دغدغه های اصلی رهبرمعظم انقلاب بوده و هست متناسب با اهمیت توجه به این مفهوم ، ضرورت و اهمیت این کارگروه را دوچندان می کند.

 

دبیرکمیته فرهنگی طرح توانمندسازی و توسعه 2020 محلات کمتر برخوردار کشور در پایان خاطرنشان کرد: همکاری و هم اندیشی تمامی دستگاه ها و نهادهای اجرایی به منظور رشد و رونق محلات با رویکرد مساجد اهمیت اساسی دارد.

کد خبر 1269427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha