استفاده از ظرفیت رابطین کانونی در برنامه های اوقات فراغت ضروری است

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت رابطین کانونی در برنامه های اوقات فراغت گفت: کانون های فهما باید برای ایام تابستان و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان برنامه ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام سید علی موسوی-  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان در دومین جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های مساجد سمنان با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان،گفت: کلاس های اوقات فراغت زمینه مناسبی برای جذب کودکان و نوجوانان به مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به راهبردهای برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های مساجد در سال‌جاری اظهار کرد: این برنامه‌ها با راهبردهای هویت سازی تشکیلاتی، غیرابلاغی و منعطف، خدمت پایه و محوری، مساله محور دقیق و بهره‌مندی متناسب با نیازها اجرا خواهد شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت رابطین کانونی،افزود: جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور کانون های رابط استان در در هفته آینده در مرکز استان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: در این جلسه کارشناسان ستاد استان نسبت به توجیه برنامه های تابستان امسال به ویژه برنامه های اوقات فراغت اهتمام ویژه ای داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه در سال های اخیر بعلت شیوع کرونا کلاس های اوقات فراغت کم رنگ تر بوده است،اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به کاهش شیوع کرونا کلاس های اوقات فراغت جدی گرفته شود و برنامه ریزی لازم برای جذب کودکان و نوجوان به کلاس ها صورت پذیرد.

کد خبر 1269429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha