برپای ۸ غرفه امام رضایی از جمله چایخانه رضوی در میدان امام همدان

حجت الاسلام عزيزي گفت: همزمان با دهه کرامت ۸ غرفه فرهنگي و متنوع از جمله چايخانه رضوي، غرفه کودکان و نوجوانان، غرفه مشاوره در ميدان امام خميني (ره) همدان با همت ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد و ارگان هاي فرهنگي داير است.

حجت الاسلام علی عزیزی در گفت و گو باخبرنگار شبستان از شهرستان همدان گفت: با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد،  کانون خادمیاران رضوی و همچنین برخی از ارگان های فرهنگی  برنامه های مختلف و متنوعی طی دهه کرامت در سراسر استان همدان اجرا می شود که برپایی  هشت غرفه در میدان امام خمینی(ره)  از جمله برنامه های اجرای است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: برپایی غرفه های فرهنگی  که با استقبال پرشور مردم همراه با اجرای برنامه‌های شاد  و مفرح همراه است مورد استقبال همدانی‌ها قرار گرفته است و هر روز عصر تعداد زیادی از خانواده ها به همراه کودکان و نوجوانان خود از برنامه های غرفه ها بازدید می کنند.

 

وی با بیان اینکه غرفه‌ها شامل  غرفه کودکان و نوجوانان، غرفه فرهنگی، چایخانه رضوی ، وقف و نذر، مشاوره مددکاری و حقوقی ،غرفه دل نوشته‌ ای با امام رضا(ع) است، اظهار داشت: در غرفه چایخانه رضوی که با استقبال پرشور خواهران برادران همراه استهر روز عصر چای به بازدید کنندگان داده می شود.

 

حجت الاسلام عزیزی ادامه داد: در طی دهه کرامت برنامه های مختلف و متنوع شامل اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان، توزیع نان رایگان، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از دختران عضو کانون، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از برخی برنامه های اجرای در کانون های مساجد همدان است.

 

 

کد خبر 1269433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha