برگزاری مراسم ارتحال امام به همت کانونهای فرهنگی هنری مساجد زرندیه

جوانمرد از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان زرندیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی ، احمد جوانمرد در جلسه کمیته فرهنگی هنری ستاد هماهنگی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، طی سخنانی به رشادتها و ایثارگری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر نبود ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان مخلص خدا و بسیجیان بی ادعا قطعا این امنیت پایدار که هم اکنون در کشور حاکم است نبود.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه و رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد ارتحال امام(ره) افزود: امام خمینی(ره) بزرگ مردی از دیار آفتاب هستند و وظیفه مردم استان مرکزی در مقابل این بزرگ مرد تاریخ ایران بسیار سنگین است.

 

وی با اشاره به ویژه برنامه های ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: برگزاری مراسمات برای حضرت امام نه از سر وظیفه که از سر عشق و ارادت به این بزرگوار است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: عشق به خمینی عشق به همه خوبیهاست و ملت ایران همواره مدیون ایثار و تلاش های ایشان هستند.

 

جوانمرد از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگ و هنری به همین مناسبت در شهرستان زرندیه خبر داد و گفت: اعزام 1200 نفر از زائرین به مرقد مطهر، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع پوستر تمثال حضرت امام(ره) از جمله این برنامه ها است.

 

رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد ارتحال امام(ره) شهرستان زرندیه، ادامه داد: برگزاری رویداد شعر روح اله، برگزاری یادواره های شهداء، برگزاری مراسمات گرامیداشت توسط کانونهای فرهنگی هنری مساجد در طی روز های و شب های آینده و ... از دیگر برنامه های این ایام است.

کد خبر 1269454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha