ارائه بیش از ۱۴ هزار خدمت مربوط به اشتغال مددجویان کمیته امداد استان آذربایجان غربی

مهرافروز گفت: در راستای حمایت از اشتغال بیش از ۱۴ هزار خدمت به مددجویان کمیته امداد در استان آذربایجان غربی ارائه شده است.

رضا مهرافروز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت:  در راستای حمایت از اشتغال  بیش از ۱۴ هزار خدمت به مددجویان کمیته امداد در استان آذربایجان غربی  ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از آموزش‌های مبتنی بر اشتغال در آذربایجان‌غربی برخوردار شده‌اند، گفت: در یکسال گذشته ۱۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال مددجویان تحت حمایت در استان پرداخت شده است.

مهرافروز افزود: در حال حاضر ۹۸ هزار خانواده با جمعیت حدود ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان غربی ادامه داد: ۶۲ هزار نفر از خدمت گیرندگان ما را سالمندان، ۵۰ هزار خانوار زن سرپرست، ۲ هزار خانوار، خانواده زندانیان هستند و در حال حاضر ٢٧ هزار دانش آموز و یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در استان تحت پوشش این نهاد هستند.

مهرافروز در پایان سخنان خود گفت: در یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۶۴ مورد جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش در آذربایجان غربی اعطا شده  که  یک هزار و ۳۰۰ نوعروس در پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند.

 

کد خبر 1269467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha