برگزاری رزمایش جهادی سلامت توسط جمعیت هلال احمر اندیمشک

رزمایش جهادی تيم درمان اضطراری جمعيت هلال احمر شهرستان اندیمشک با هدف خدمت‌رسانی در مناطق کم‌برخوردار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، رزمایش جهادی تيم درمان اضطراری جمعيت هلال احمر شهرستان اندیمشک در خانه هلال در امتداد غدیر کوی قائم بر اساس ملزومات، تمهيدات، تأمين داروی مصرفی لازم و وظايف تعريف شده همكاران با خدمت‌رسانی به ۵۰ نفر برگزار شد.

 

هدف از برگزاری اين رزمایش، ارتقای آمادگی تيم‌های بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) در پاسخگويی به حوادث احتمالی و محرومیت‌زدایی و ايجاد عدالت در سلامت در مناطق محروم است.

این تيم که متشکل از پزشک متخصص و عمومی، ماما و روانشناس بود با استقرار و حضور در خانه هلال کوی قائم، درمان اضطراری را آغاز و قدرت رویارویی با حوادث را به نمايش گذاشتند.

مراجعه‌کنندگان توسط کادر درمان ویزیت و داروهای آنها توسط خیرین تأمین شد و ایستگاه آموزش کمک‌های اولیه برپا و آموزش‌های لازم در خصوص پیشگیری از مخاطرات شایع صورت گرفت و همچنین تست قند خون، فشار خون و سنجش وزن از دیگر خدمات ارائه شده در این رزمایش سلامت بود.

جوانان این شعبه کودکان این منطقه را با وسایل کیف کمک‌های اولیه آشنا و با برگزاری مسابقه نقاشی و پرسش در ارتباط با آموزش‌های فراگرفته به کودکانی که پاسخ صحیح دادند، جوایزی اهدا کردند.

کد خبر 1269498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha