سمینار «گفتمان توحیدی ـ اخلاقی امام خمینی(ره)» برگزار می‌شود

«سمینار گفت‌وگوهای بین‌المللی گفتمان توحیدی ـ اخلاقی امام خمینی در دنیای معاصر؛ دستاوردها و آینده فرارو» هم‌زمان با فرارسیدن ایام سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اندیشمندان خارجی و داخلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سمینار گفت‌وگوهای بین‌المللی «گفتمان توحیدی ـ اخلاقی امام خمینی در دنیای معاصر؛ دستاوردها و آینده فرارو»، هم‌زمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با هدف تبیین وجوه اخلاقی گفتمان اسلام‌خواهانه امام خمینی(ره) و دستاوردهای آن برای دنیای معاصر برگزار می شود.

 

 

بنابراین گزارش، در این سمینار که با مشارکت و همکاری ستاد خارجی مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)، پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و نیز معاونت بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) برگزار می شود حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، یادگار امام (ره) به ایراد سخن می پردازد. همچنین در این سمینار ۱۰ نفر از اساتید و صاحبنظران از کشورهای ایران، لبنان، ازبکستان، ژاپن، عراق، آلمان، مالزی و رومانی نیز سخنرانی خواهند داشت.

 

 

گفتنی است؛ «سمینار گفت‌وگوهای بین‌المللی گفتمان توحیدی ـ اخلاقی امام خمینی در دنیای معاصر؛ دستاوردها و آینده فرارو» جمعه ۱۲ خرداد ماه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ در هتل کوثر تهران و با حضور جمعی از اندیشمندان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

 

photo_2023-05-28_15-02-32

 

کد خبر 1269521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha