جشن ولادت امام رضا(ع) در شهرستان سلسله برگزار می شود

یوسفوند گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا(ع) مراسم محوری جشن و شادی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای سلسله برگزار می شود.

علی یوسفوند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،اظهار داشت: این مراسم با همکاری فعالان فرهنگی شهرستان سلسله با محوریت کانون فرهنگی هنری شهدای الشتر برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای الشتر بیان کرد:  این مراسم شب نهم خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهرستان الشتر و با حضور مداحان وذاکران اهلبیت ونمازگزاران برگزارمی گردد.

 

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، مولودی خوانی همراه با اجرای برنامه های شاد  و متنوع از عناوین این برنامه جشن و سرور است.

 

یوسفوند ادامه داد: در طول دهه کرامت برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای الشتر برگزار شده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن ولات حضرت معصومه(س) و روز دختر، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ رضوی از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای الشتر در دهه کرامت بوده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری شهدای الشتراظهار کرد: برگزاری  نشست بصیرت افزایی با دعوت از سخنرانان با رویکرد ترویج سبک زندگی امام رضا(ع) از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهدای الشتر در دهه کرامت است که با همکاری فعالان مسجد برگزار شده است.

کد خبر 1269566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha