ثبات امنیتی در کشور با وجود غیور مردان  برقرار است

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: بنده به عنوان نماینده یک شهر خطه مرزی باید بگویم که با وجود این غیورمردان ثبات امنیتی در کشور برقرار است.

 به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌ سلمان اسحاقی در ادامه جلسه علنی امروز  دوشنبه(۸خرداد)مجلس شورای اسلامی گفت: باید خدمت ملت ایران عرض کنم که مجلس شورای اسلامی از نزدیک نظاره‌گر عملکرد مقتدرانه قوای نظامی و امنیتی کشور در این حوزه بوده است.

 

نماینده مردم قائنات در مجلس اظهار کرد: براساس اصل ۱۴۳ قانون اساسی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید از استقلال و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی ایران صیانت کند. ملت ایران با وجود امام خامنه‌ای به عنوان فرمانده معظم کل قوا و تدبیر و شجاعت علوی که ایشان دارند و با اقتدار ارتش، سپاه، بسیج و فرماندهی نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات با اقتدار ایستاده و شاهد اجرای اصل ۱۴۳ قانون اساسی هستیم. ثبات امنیتی یک لطف و امنیت الهی است. این امنیت یک نعمت الهی بوده و تمام ملت‌های مسلمان باید از آن بهره‌مند شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده یک شهر خطه مرزی باید بگویم که با وجود این غیورمردان ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند. ما از دولت‌ها ثبات امنیت را انتظار داریم پیشنهاد می‌کنم یک کمیته از دولت و مجلس شورای اسلامی برای ثبات امنیتی در منطقه تشکیل شود چرا که امنیت است که ما را به اقتصاد و معیشت متعادل خواهد رساند.

کد خبر 1269593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha