نماز جماعت در بوستان‌های بجنورد اقامه می شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: اقدامات برای برگزاری نماز جماعت در بوستان‌ها و پارک‌های شهر در حال انجام است و این فریضه در این مکان ها اقامه می شود.

«محمدرضا موفق» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تلاش داریم تا اقامه نماز جماعت در بوستان ها ترویج یابد از این رو بازدید از مساجد و نمازخانه های بوستان‌ها و پارک‌ها انجام شد و وضعیت مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی افزود: تلاش داریم تا زمینه اقامه نماز جماعت در بوستان‌ها به سنت هر ساله فراهم شود.

 

موفق گفت: در این راستا، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی با مضامین احادیث و روایات پیرامون ترویج فرهنگ نماز در محیط پارک‌های شهر انجام می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: پخش اذان، قطع برنامه های جانبی و توجه به نظافت محیط پیرامون محل برگزاری نماز جماعت از دیگر اقداماتی است که برای برگزاری نماز جماعت در بوستان ها انجام می شود.

 

موفق گفت: برنامه های جانبی هم از جمله ارتقای نشاط اجتماعی و سرگرمی خانواده ها، مسابقات ورزشی و توزیع کتاب‌ها و محصولات فرهنگی در بوستان های شهر انجام می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد بیان کرد: این برنامه های جانبی در قالب جشن های شهروندی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با محوریت اجرا در بوستان‌ها و پارک‌های بزرگ شهر انجام می شود.

کد خبر 1269606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha