ظرفیت خوب موکب خدام العتره شهرداری رشت در اجرای برنامه های مذهبی

کارگرنیا با بیان اینکه موکب خدام العتره شهرداری رشت ظرفیت خوبی در اجرای برنامه های مذهبی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی در طول سال دارد گفت: موضوع احداث حسینیه برای کارکنان شهرداری رشت در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، محمدحسین واثق کارگرنیا_رئیس شورای اسلامي شهر رشت امروز(دوشنبه، 8 خرداد) در دیدار با اعضای هیئت مدیره موکب خدام العتره شهرداری رشت اظهار کرد: پرسنل شهرداری رشت همواره در برنامه های مذهبی و فرهنگی پیشگام هستند.

وی به حضور فعال موکب خدام العتره شهرداری رشت در ایام محرم و صفر اشاره کرد و افزود: موکب خدام العتره شهرداری رشت با ظرفیت خوبی که در اختیار دارد می تواند در تمامی ایام سال به اجرای برنامه های مذهبی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی بپردازد.

کارگرنیا با بیان اینکه، موضوع احداث حسینیه ای برای کارکنان شهرداری رشت را در دست بررسی داریم، تصریح کرد: با توجه به درخواست اهالی خیابان چمران رشت بابت احداث مسجد یا حسینیه در این خیابان،  در تلاش هستیم تا حسینیه ای در این قسمت از شهر احداث شود.

وی گفت: با احداث این حسینیه، هم کارکنان شهرداری رشت مکانی مشخص برای تجمعات فرهنگی _ مذهبی خواهند داشت و هم دغدغه ساکنین منطقه برطرف خواهد شد.

کارگرنیا اذعان کرد: برای احداث این حسینیه می توان از ظرفیت های شهرداری و خیرین بهره گرفت.

وی با تاکید بر اینکه در این مجموعه خلوص نیت وجود دارد خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر موکب خدام العتره شهرداری رشت در کربلای معلی به واسطه خدمات خوبی که ارائه کرده است مورد استقبال خوب زائرین قرار گرفته است.

کد خبر 1269631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha